Аб рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Закон Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007 № 498 «Аб дадатковых мерах па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30.12.2011 № 1786 " Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку вядзення справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў»

Загад Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь ад 31.12.2015 № 102 «аб зацвярджэнні Інструкцыі аб парадку разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб у Міністэрстве жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь»

ЗАГАД МІНІСТЭРСТВА ЖЫЛЛЁВА-КАМУНАЛЬНАЙ ГАСПАДАРКІ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 22 мая 2014 г. N 62 АБ ЗАЦВЯРДЖЭННІ ІНСТРУКЦЫІ АБ АРГАНІЗАЦЫІ РАБОТЫ З ЗАЯЎКАМІ І ПІСЬМОВЫМІ ПРЭТЭНЗІЯМІ СПАЖЫЎЦОЎ ЖЫЛЛЁВА-КАМУНАЛЬНЫХ ПАСЛУГ У АРГАНІЗАЦЫЯХ, ЯКІЯ ЎВАХОДЗЯЦЬ У СІСТЭМУ МІНЖЫЛКАМГАСА 

Кантакт-цэнтр жыллёва-камунальнай гаспадаркі г. Мінска з шматканальны тэлефонным нумарам 115;

Месцазнаходжанне кнігі заўваг і прапаноў-прыёмная дырэктара, каб. 301.

Адказны за выдачу кнігі заўваг і прапаноў, яе вядзенне – сакратар прыёмнай кіраўніка - Каратай Наталля Мікалаеўна (тэл. 367-62-70, каб. 301).

Проверка тиц